MENU

KALENDARZ
WYCIECZKA

Wycieczka Dęblin-Warszawa

Na ten dzień czekaliśmy od dawna. Mówiliśmy chyba o tym na każdej godzinie wychowawczej - o jednodniowej wycieczce do Warszawy. Wreszcie... 10 października godzina 6:15. Autobus bądź co bądź nie był zbyt wygodny, ale właściwie nie miało to większego znaczenia. Jechaliśmy jakieś 2 godziny i nawet nie zwróciłam uwagi, kiedy tak szybko podróż minęła. W autokarze jest przecież tyle ciekawych rzeczy do zrobienia. Na miejscu byliśmy około godziny 9:00 i poszliśmy prosto do Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie. Najpierw był krótki wykład pana przewodnika, następnie oglądaliśmy samoloty. Nasz przewodnik okazał się prawdziwym pasjonatem - ciekawie opowiadał, oprowadzając nas po wszystkich zakątkach. Następnie udaliśmy się na obiad, a potem do Centrum Nauki Kopernik. Oglądaliśmy i wykonywaliśmy tam mnóstwo doświadczeń i eksperymentów. Nigdy nie widziałam, żeby całej wycieczce tak bardzo podobało się potocznie zwane "muzeum". Wszyscy byli zachwyceni i podekscytowani. Oczywiście jakby to było, gdyby wycieczki nie zakończyła wizyta w McDonaldzie. Kiedy już wszystko zjedliśmy i wypiliśmy, około godziny 18:30 powoli wyruszyliśmy w stronę domu. Tę wycieczkę wspominać będę jako jedną z najlepszych w moim życiu. Mimo, iż jednodniowa, jednak pełna atrakcji. Mam nadzieję, że za rok - już jako klasa II gimnazjum także pojedziemy na taką wycieczkę, tylko w inne miejsce i może nawet na kilka dni...